søndag den 15. september 2013

Lakrids Give away


I samarbejde med Claus Holm har jeg fået lov til at lave en konkurrence/Give Away om hans nye bog med Lakrids opskrifter.
Lakrids er Hot og har i særdeleshed fundet vej i det danske køkken, Moderne, in og vi kan ikke få nok!
Kendis Kokken Claus Holm har hjulpet med lækre opskrifter hvori Lakrids indgår. 
Vi kender ham blandt andet fra TV2's Go'morgen Danmark. 
Læs mit indlæg om bogen og Claus Holm HER
 
 
 
 Reglerne for at kunne Deltage i denne Give Away er:
 
1: Følg bloggen her på Facebook og via Google Friend Connect, i sidebaren, samt på Bloglovin
 
2:Like Claus Holms Facebookside
 
Husk også at skrive jeres mail og navn i kommentaren. 
Sidste frist for at deltage er 20 Oktober.
Held og lykke!!

Sponseret indlæg jeg henviser til min reklamepolitik 

17 kommentarer:

  1. Spændende - en bog med lakrids-opskrifter :-))
    Katrin J.
    katrin@greencat.dk
    KNUS

    SvarSlet
  2. En hel bog om lakrids det er som at komme i himlen :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  3. Mums. Lakrids kan sgu noget intet andet krydderi kan.

    Trinsling@gmail.com
    mvh
    Katrine Frisgaard Gunnersen

    SvarSlet
  4. Det er lige noget for mig, så jeg er med!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Hvor er det en fin give away(:
    Deltager gerne.

    Heidi Nielsen.
    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en fin halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/09/give-away-nr-44.html

    SvarSlet
  6. Lækker giveaway - ELSKER lakris i mad<3

    Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  7. Mmm, virkelig spændende præmie - det må kunne imponere et par gæster, hvis man bærer sig rigtigt ad :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Den gider jeg så gerne læse.

    SvarSlet
  9. Den ville jeg elske at få ind af døren :)
    Følger alle steder ;)
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveawy http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/
    Malene

    SvarSlet
  10. Uhm, hvor lækkert. Har opfyldt betingelserne undtagen GFC, som jeg ikke har. Håber det er ok:-)
    Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  11. Ja, jeg elsker lakrids og mad - så det er en win win :)

    Mvh Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Uh... Lakrids er total yndlings herhjemme, men vi har endnu ikke eksperimenteret med det i madlavningen udover kagebagning, men vinder jeg denne, så skal jeg helt sikkert lege mere med lakrids.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne deltage! :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  14. Lakrids er (næsten) mit mellemnavn. Jeg er engang blevet kaldt lakrids af min chef.. Deltager meget gerne.

    krummerand.blogspot.dk
    krumme.rand@gmail.com

    Christina

    SvarSlet
  15. Jeg er også med! Den bog ser ud som noget, vi sagtens kunne bruge i vores kogebogssamling :)

    God weekend!
    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  16. lige den bog jeg mangler:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  17. DAM DAM DAAAMMMMMMMMMM Vinderen er

    Christina Rand Kristensen
    Jeg skriver en mail til dig

    Tak til alle der deltog og ikke mindst Claus holm for bogen!
    Deltag gerne i mine mange andre give aways i finder dem på bloggen!

    SvarSlet