onsdag den 18. september 2013

Danish Skin Care

Jeg har på vegne af Danish Skin Care fået lov til at teste og anmelde Danish skin care Daily Exfoliator
Jeg har brugt produktet i 14 dage og det er virkelig lækkert og min hud er forbedret og mine urenheder er mindsket. jeg har påført exfoliatoren om aftenen efter afrensning og derefter påført en ansigtscreme.
Det er enkelt om nemt at påføre, blot ved at duppe en vatrunddel med exfoliateren og derefter føres rundt i ansigtet.
Produktet er uden parfume og tilsætningsstoffer og det er skønt at vide at man ikke får unødvendige kemikalier indenbords


Info om produktet Daily Exfoliator
Smooth Skin Daily Exfolaitor - en daglig peeling, som du bruger om aftenen efter afrensning og inden du smører creme i ansigtet. Smooth Skin Daily Exfolatior skal blot blive på huden under din creme og virke på huden, hvor den vil hjælpe med til at holde hudens porer rene vha. BHA (2% salicylsyre), som både er anti-bakteriel, anti-inflammatorisk, beroligende og vil virke både ovenpå huden og nede i de dybere hudlag. Altså virkelig et fantastisk produkt, hvis man lider af akne, solskader, pigmentforandringer, ujævn hud, talgknopper o.l.
Dette produkt eksfolierer din huds overflade og fjerner effektivt tegn på hudorme, bumser, solskader og trist hud.
Produktets 2 % BHA (Salicylsyre) samt Niacinamide forbedrer desuden din huds kollagenproduktion og øger din huds fugtbindende evne, hvilket vil resultere i en mere smidig hud, der synes yngre.
Dette produkt har en pH-værdi på 3,65, hvilket gør produktet meget effektiv.
produktet koster 265kr og jeg vil anbefale alle med hudproblemer eller akne at anvende produktet. 

Hudtype: Alle hudtyper
Emballage: Lys- og bakterietæt 100 ml. (holder produktet stabilt og fri for bakterier)



Læs mere om Danish Skin Care på Facebook
Læs om hvad Pressen skriver om produktet Her
Eller direkte på deres Hjemmeside



Sponsoreret indlæg jeg henviser til min Reklamepolitik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar