søndag den 8. september 2013

Bidt af Golf

Troede nu aldrig jeg skulle sige det men er nu blevet mere og mere bidt af Golf...
Kæresten og mine forældre spiller Golf i smørum golf club med alt hvad rammer og tøjler kan holde og jeg har mest været med fra sidelinien men nu er det nu ved at tage form og jeg kan se min egen udvikling så det bliver sjovere og sjovere!
Ret heldigt da vi om 14 dage skal på Golf ferie ;0)
Jeg har fået mit eget golf sæt som er af mærket Dunlop et fedt lyseblåt sæt
Jeg har også lavet min egen tællesnor den er yderst vigtig og god at ha for nybegyndere da der er meget at holde styr på og man skal have tungen lige i munden i mange tilfælde!!!

Ydermere er det en mentalsport hvor psyken virkelig spiller ind og man skal være i mental balance og ikke lade det dårlige spil frustrere en da det kan ødelægge hele ens spil!
Men svært hvis man er meget konkurrence minded dog tager jeg det roligt og har ikke ambitioner om at blive vildt vildt go! Vil da gerne kunne spille et fornuftigt spil og syntes det er hyggeligt at familien kan have en sport sammen og lave noget aktivt sammen!

Det er ret rart at få rørt sig man går ret mange kilometer når man går 9 huller og man får brugt muskler i ryg og nakke hvilket jeg kan mærke her dagen efter.
Jeg vil anbefale at prøve det om ikke andet som en hygge aktivitet med familien hvis man vil prøve noget anderledes! Bare kom i sving;0)
Mine forældre sponsorerer et af hullerne i smørum og det var ret fedt at komme til det hul da de nu har et fint flag der!
De har et rengørings firma Jensen polering 
Så tá endelig kontakt hvis i mangler rengøring;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar