tirsdag den 10. september 2013

animalprint/ leoprint leopardsneakers

Dyreprint er meget moderne og jeg er hoppet med på bølgen mit seneste køb er disse sko



Dyreprintet er en langtidsholdbar klassiker, som holder både forår og efterår. Er du ikke modig nok til at springe ud i det helt vilde, er et tørklæde, sko eller en taske med dyreprint også en fin og underspillet måde at få lidt vildskab ind i garderoben!
Dyreprint har været en trend i mange sæsoner, men aldrig i så udpræget grad som nu. Find dit favorit print er det zebra, leopard, slange, tiger eller giraf trenden holder nok et par sæsoner endnu!

mit bud er disse sko og er virkelig vilde med dem da de er rå og feminine samt yderst praktiske og kan nu alligevel pæppe dit outfit op!



Jeg har købt disse på en engelsk side DOROTHY PERKINS og det Leopard pattern joggers  fede ved at handle på engelske sider lige nu er at pundet er lav ca. 8,5 og der er ingen toldafgifter!!
Jeg gav 17£ altså ca. 150kr det er da dælme billigt!


Er der andet end at sige Grrrrr....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar