lørdag den 14. september 2013

20% RABAT OG GRATIS FRAGT HOS COCOPANDA

 

Fede besparelser hos Cocopanda de holder 1års fødselsdag og det er et besøg værd, de har såååå fantastisk mange fede produkter til alle mænd, kvinder og børn.
Produkterne hos Cocopanda er top kvalitets mærker som Decleor, TIGI, Smilelab, Ciaté, Butter London og Alterna er bare et lille udvalg.

Jeg har flere gange handlet hos Cocopanda og her er et af mine tidligere indlæg om netop Cocopanda

Et produkt som har hjulpet mig i mine hår opsætninger er
 
 
 
Jeg ønsker stort TILLYKKE!
 
 
 

Det er dumt ikke at handle der hvis man står og mangler gode produkter da der er 20% og gratis fragt.

Like Cocopanda på facebook da de der fortæller om ny ankomne produkter og forskellige tilbud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar