tirsdag den 20. august 2013

Skodsborg kur og spa

Kender i det at have et gavekort liggende på få penge og måske man aldrig får det brugt, glemmer at man har det, det udløber eller man får det smidt væk for senere at finde det... Jeg har eller havde dette gavekort liggende til skodsborg spa og kur hotel og har fået indtil flere behandlinger på dette super lækre og eksklusive sted i charlottenlund på skodsborg strandvej.

På gavekortet var der 127kr tilbage og tja for sådan et lille beløb kommer man ikke langt sikkert det jeg tænkte da jeg ikke fik brugt resterende beløb i tidernes morgen.
Men pludselig dukker dette gavekort op på min tænkevirksomhed og jeg tænker Gud mon jeg stadig kan bruge det og alligevel ærgerligt hvis de bare skal gå tabt så jeg finder det frem og tja kører ud til dem!
De er så søde i receptionen og henviser mig til produkt shoppen og jeg køber en topcoat fra CND som jeg faktisk manglede, helt perfekt og prisen passede lige og jeg fik endda 2kr tilbage;0)
Jeg er nu helt kvit med det gavekort har forsødet livet lidt med en lak og nu må jeg bare huske at få brugt de andre i tide så de ikke løbet ud!

1 kommentar:

  1. Jeg forærer en masse gratis reklame væk i øjeblikket. Er det ikke noget for dig ->
    http://gitteluna.blogspot.dk/2013/08/tekstil-bog-og-blogdag-oprab-til-alle.html

    SvarSlet