fredag den 30. august 2013

Neglelak part2

I søndags lavede jeg et indlæg om neglelak og vil da lige følge op for min neglelak holdte til i dag!! Hele 4 dage det er ret fint taget i betragtning at jeg er pædagog i en vuggestue! Derfor er mine hænder udsat for sand, vand i store mængder, sprit og hvad der dertil hører så derfor er jeg nu godt tilfreds! 
Har lige lidt før og efter billeder!
Billedet er taget lige da de var nylavet! Også kommer billederne fra i dag!
Måske er billederne ikke så tydelige men på den ene tommeltot er der skallet en stor flig af og ellers er det yderst på neglene at de er blevet slidte i lakken!
Men kan ikke holde ud at have afskallet lak på det er bare noget af det mest sjuskede og usigneret så det er bare med at få det af når det først er begyndt at skalle af!!
Også kan man jo altid gi dem en ny farve eller holde en pause!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar