torsdag den 7. marts 2013

SPRUTTE INDSAMLING

Vi er nogle sprutteambassadøre som samler hæklede blæksprutter ind til fordel for for-tidligt fødte. Sprutterne giver med deres snoede arme tryghed til de små, da den minder om navlesnoren. Sprutterne doneres indtil videre til 5 afdelinger i Danmark. Det går dog stærkt og meget snart udvider vi listen med flere tovholdere så vi kan hjælpe endnu flere neonatalafdelinger.

Sprutten der startede det hele


Sprutteambassadørene er: 
Sjælland:
Hvis du vil donere til Herlev så kontakt MIG HER
Hvis du vil donere til Rigshospitalet så kontakt Jeanette HER
Hvis du vil donere til Hillerød så kontakt Ditte HER
Fyn:
Hvis du vil donere til Odense Universitets Hospital så kontakt Mia HER

Jylland:
Hvis du vil donere til Skejby kontakt Ann HER

Når i skriver til os får i den adresse i skal sende sprutten/sprutterne til!

Vi har lavet en facebook-side HER som vi håber I vil støtte op om :)

Jeg tager billeder af samtlige blæksprutter jeg får tilsendt til Herlev hospitals neonatal afdeling og ligger dem ind på min side jeg kalder Blæksprutter skriver navnet på den glade giver og evt. blog hvis du har sådan en. Jeg håber vi ender med at have en meget fin samling og gøre en lille forskel

opskrift på sprutterne findes HER






 

 
Er selv startet med hækling på begynder stadiet skal lige igang igen! Har Kunnet det så mon ikke det lige skal opfriskes!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar