torsdag den 27. december 2012

Mandel Gave brætspils anmeldelse

I min familie har vi en tradition omkring mandelgaven, der nemlig er et spil...
Alle familier er fyldt med traditioner og mange ligner hinanden dog med små variationer... Og nu frigiver jeg en af min families traditioner...
I år havde mine forældre købt spillet!
Så efter mad og risalamande spiller vi spil inden vi pakker gaver op!
Der er ingen små og mindre børn i min familie så derfor kan dette lade sig gøre;0)


FLOTTENHEJMER hed spillet og det kan godt anbefales!
Det er matador der står bag men istedet for at tjene penge så gælder flottenhejmer om at komme først af med pengene hvilket ikke er nemt;0)
Det er et spil der sagtens kan spilles flere gange! Nogle spil bliver kedelige efter et par gange men ikke dette!









1 kommentar:

  1. Det spil har jeg faktisk ikke hørt om før, men kan være jeg skal overveje at købe det.
    Jeg elsker at spille spil(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 400kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-23.html

    SvarSlet