torsdag den 5. april 2012

Herlev Hospital og Farverne...

Sååå er jeg endelig mig selv igen... helt smertefri og for den det er dejligt!!
Sikke en tur jeg lige fik mig der... og første gang jeg har været indlagt på et hospital i hele 7 dage!


Men nøj hvor er Hospitalet i velten for øjeblikket og det er jo pga at de fornyer hospitalet hvilket også er på sin plads... dog forstår jeg ikke at de maler over i hvidt da det er super cool og meget anderledes med alle farverne... efter min mening burde de renovere for det skal absolut gøres men hvorfor ikke renovere i ånden af POUL GERNES og bebeholde alle farverne blot friske dem op og modernisere med møblement, teknik/ it etc.



Men dejligt igen at kunne have overskud til andet end at ligge i en sygeseng... mit første projekt efter må blive et patchwork tæppe til en kær kollega der skal på barsel... som er på min to doo liste!

min to doo liste er efterhånden ved at hobe sig op og det bliver dejligt at kunne hakke af efterhånden men mon ikke påsken kan råde bod på det??

To doo

patchwork tæppe
hagesmækker
renovering af skammel til min bror
patchwork pude
kopering af opskrifter til patchwork
nøglesnor

har i også en to doo liste og hvad er der på jeres??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar