lørdag den 3. marts 2012

Silence...

Overskriften er meget sigende for denne blog for tiden men det må der laves om på med det vums!
Stilheden skylles mit meget hektiske og til dels krævende liv da der er sket så meget her på det sidste...

Jeg har haft mit hus til salg og til trods for tiden med finanskrise og jeg skal komme efter dig... blev det solgt på 3 måneder hvilket var meget overraskende men lige så glædeligt da jeg så kan komme videre med mit helt eget liv... Jubiii kan mærke helt dybest inde at det bare er perfekt og jeg bliver gladere, friere og tilfreds med MIG dag for dag da det tager hårdt både fysisk og psykisk at blive skilt, sælge hus og tilmed pakke ned og dele indbo, yderemere er der alt papir arbejdet... melde fraflytning, opsigelse af diverse abonnementer som TDC, G4S, forsikringer som skal meldes til og fra og meget meget mere...

Så hvor blev lige alt det sjove af???
Det må til at ske lige nu!! og dog har jeg da formået at være med i lidt pakke lege og en give it forward leg... som altsammen skal have deres helt egne indlæg. Men det har været med til at give de små positive oplevelser og JEG elsker at modtage gaver!! er der noget mere spændende end at pakke op og blive beriget med lækre kreative sager og søde beskeder fra skønne kvinder!

Glædeligt er det også at vi har nået Marts måned som er en af forårs månederne og det kan jeg li' vi går den gode og positive tid i møde med lyset som gør dagen og overskudet/sindet længere og giver overskud... lige hvad jeg har brug for!
Tilmed har jeg fået over 50 læsere på bloggen min, hvilket er super duber nice;O) og en stor tak til jer der læser med hos mig  

Jeg har også gået og puslet med en Give Away som snart vil blive afsløret som denne gang er en Lille Pige pakke...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar