lørdag den 3. marts 2012

Lovelige Laila Leger Lige Latterligt Længe Lørdag

He he kan i huske den tid?? hvor det galdte om at lave de længeste sætninger med samme start bokstav i alle ord?

Men altså min lørdag... først tog jeg i stof og stil i Roskilde sammen med min mutti... Skønt skønt sted som virkelig inspirerer min kreative side. Mit absolutte mål var at købe mig en smart stofskærer som virkelig kan anbefales nøj den er bare super og er der en ting man ikke må gå ned på så er det da udstyr!



Så den røg ned i vognen som det første sammen med skæremåtte og en dejlig lineal videre til næste mål... nemlig neon farvet sytråd der havde de kun en grøn og en gul... ugh glæder mig til at tage dem i brug og mit første progekt med dem er en liberty nøglesnor!



Dernæst fik vi en masse stof i hus så nu kan der rigtig produceres diverse projekter... har lidt projekter oppe i hovedet så som patchwork tæppe og at ombrtrække en gammel skammel til min bror...



Tilsidst sluttede vi eftermiddagen af med at tage til Aldershvile planteskole som i denne weekend har specielt fokus på orkideer wauw for nogle flotte, specielle, anderledes og smukke nogle af slagsen... Både min mor og jeg har en forkærlighed for orkideer (se mit tidligere indlæg) dog har vi flest af de traditionelle orkideer så som dem fra ikea og diverse supermarkeder... men men men der findes jo mega mange andre slags lige fra små til store til nogle der ligner kødædende planter. virkelig en alsidig blomst som er nem at holde!


Snild Søndag Siger Sommersol, Sukkermad, Saftevand Som Sniger Sig Synligt, Sød Søndag...;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar