fredag den 30. december 2011

Happy New Year

Så er jeg i alderhøjeste grad klar til nytår og fik lavet dette tårn af resterne af marcipan og nougat fra jul og er faktisk stolt over resultatet:O)



Hmm når nytår kommer bliver jeg altid lidt eftertænksom og begiver mig ud i et tilbage blik over året der nu synger på sidste vers og dermed et nyt år på vej som man så kan gisne over hvad vil bringe af gode og lykkebringende oplevelser, såvel som dålige og triste oplevelser.
Men for mit vedkomne er der sket Rigtig Rigtig meget i året 2011... (og vil faktisk sige at der er sket lidt for meget!)

Med min familie inde og se Wicked på det ny teater
Startede på studie som en overbygning og tog et enkelt fag i en diplomuddannelse (Dannelse,Etik og Læring)
Dødsfald
Vielse
Ekasmen
Rejse til Rhodos
Startede til Zumba
Skilsmisse og hussalg:O(
Med min familie inde og se Annie på det ny teater
Jul, gaver og nytår

Foruden diverse fødselsdage, blogtræfs, kretive påfund og kreationer, cafe og restaurents besøg og hygge og sidst men ikke mindst besøg og salg på loppemarkeder.

Hvad mon 2012 byder på? På stående fod ved jeg at jeg i april skal til Firenze med jobbet, forhåbentlig får vi solgt vores hus og jeg får mig en ny lejlighed... og ellers er der jo bare at lade tiden vise hvad der beriger mit liv på godt og ondt!




Rigtig godt nytår til alle og Gud bevare Danmark

1 kommentar:

  1. Godt nytår - tænkte på om vi skulle få lavet vores byttehandel...
    smider du en mail til mig..

    VH Rikke

    SvarSlet