søndag den 6. november 2011

Fødselsdagsfejring på en Søndag hurra hurra til mig

Som tidligere nævnt på bloggen har jeg jo lige omlidt fødselsdag og mine forældre er ikke hjemme så vi valgte at fejre min fødselsdag i dag først med lækker brunch på Café André Citroën på Vesterbrogade... kan varmt anbefales og som ekstra lækker feature er der chokolade fontaine mums...



Overfor ligger Københavns Bymuserum som har en udstilling kørende for øjeblikket om SKRALD og det skjuler de bestemt ikke hele fasaden taler for sig selv! virklig fint indgangsparti:O)

1 kommentar:

  1. Halløj...
    Så har jeg modtaget og blogget om din fine pakke...
    Tusinde tak, hvor er bolden bare super fin...
    Jeg har også gjort din pakke klar, bare smid mig din adresse, på mailen, så ryger den i din retning...
    Hilsen Kristina fra
    www.dutterier.blogspot.com

    SvarSlet